رویدادها آرشیو خبر ها
نامه ی خداحافظی پادوین : «بغضی گلویم را می فشارد»

نامه ی خداحافظی پادوین : «بغضی گلویم را می فشارد»

سیمونه پادوین بعد از توافقش برای پیوستن به کالیاری نامه ی خداحافظی تکان دهنده ای برای هواداران یوونتوس نوشت، «من لایق تعریف های شما نبودم».

 

این هافبک هرگز به عنوان یک ستاره در یوونتوس ندرخشید، اما به خاطر آچار فرانسه بودن و تعهد کاریش محبوب هواداران بود:

 

نوشتن در شبکه های اجتماعی برای من بسیار نامعمول است، بنابراین این را در اینستاگرام همسرم می نویسم. اما فکر می کنم در این موقعیت کاملا ضروری است که سپاسم را از تمام جمعیت یوونتوسی هایی که در طول این سالها به من ابراز محبت کردند نشان دهم.

 

می دانم که یک تشکر ساده برای توضیح قدرشناسی من از تمام کسانی که پیرامون یوونتوس بودند کافی نخواهد بود. این روزها من احساسات متضادی دارم، از یک رو برای ماجراجویی جدیدم پرانگیزه هستم، از لحاظ دیگر بغضی از آنچه که پشت سرم رها می کنم، گلویم را می فشارد.

 

مــــــتــــــشــــکــــرم، اول و مهم تر از همه از هم تیمی هایی که در این 5 سال داشته ام، چرا که همه ی شما در من چیزی مهم و خاص به جای گذاشتید. بعید به نظر می رسد که دوباره اینقدر خوش شانس باشم که چنین گروه مستحکم و متحدی را تجربه کنم. برای من افتخار بسیار بزرگی بود که در کنار تمامی شما بازی کردم و از شما برای اینکه باعث شدید احساس مهم بودن و قدرشناسی به من دست دهد سپاس گذارم.

 

مــــــتــــــشــــکــــرم از کادر فنی آنتونیو کونته و مکس آلگری، که باعث شدند من چیزهایی جدید و پیروزی بخش بیاموزم.

 

مــــــتــــــشــــکــــرم از هر کسی با ما کار کرد (ماتئو فابریس، پزشگان، فیزیوتراپ ها، تیم بازاریابی و لباس ها) و کسانی که دائما در پشت صحنه کار می کنند تا در موفقیت اخیر ما مشارکت داشته باشند.

 

مــــــتــــــشــــکــــرم از باشگاه (رییس، مدیر بپه ماروتا و فابیو پاراتیچی و پاول ندود) ‌، چون هیچ کس نمی توانست بهتر از آنها باشد. هدف همواره پیشرفت است و به لطف این روحیه توانسته ایم چندین سال نوری از بقیه ی ایتالیا جدا شویم و به زودی جزء قدرت های اروپا هم خواهیم شد.

 

مــــــتــــــشــــکــــرم از تو، شهر زیبای تورین، جایی که فرزندان عزیزم به دنیا امدند و برای خانواده ام همواره نمادی از خاطرات شگفت آور است.

 

و مــــــتــــــشــــکــــرم از همه ی هوادارانی که از در تمام این سالها به من اجازه دادند که حمایتشان را حس کنم و علی رغم این واقعیت که کیفیت من برای سطح بالای یوونتوس متوسط محسوب می شود، همواره از من حمایت کردند، چرا که تشخیص دادند که در هر موقعیتی تلاش کردم که با ارائه ی هر چه که در توان دارم به این پیراهم احترام بگذارم.

 

راستش را بخواهید، تعریف های شما مرا اندکی شرمنده می کند چون فکر نمی کنم که لایقشان باشم، و بابتش تا ابد از شما ممنون خواهم بود. من با خوشحالی و رضایت عمیق و غرور از بابت اینکه که خرده مشارکتی در تمام پیروزی های تیم در 5 سال اخیر داشته ام، اینجا را ترک می کنم.

 

به عبارت دیگر، مــــــتــــــشــــکــــرم یـــــــووه!!!! من با محبتی فوق العاده به همه ی شما درود می فرستم و برای آینده بهترین آرزوها را برایتان دارم.

 

«سیمونه پادوین»


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: